Wat te doen na U komt binnen via de deur

open-door

Groeien in Christus
Beste vriend, dit artikel is in de eerste plaats voor mensen die al door de “deur” van het Leven zijn aangegaan door het aanvaarden van Jezus Christus als hun Redder. Als u nog niet aanvaard Jezus Christus als uw persoonlijke Redder als nog, doe dit dan vandaag door simpelweg te geloven in Jezus Christus – dat Hij stierf voor u, dat Hij werd begraven en opgestaan, en door te bellen op zijn naam om je te redden.

“Want wie een beroep op de naam van de Heer, zal behouden worden.”

Jezus Christus zei: “Ik ben de deur. Door mij als iemand binnenkomt, zal hij behouden worden, en hij zal ingaan en uitgaan en weide vinden” (Johannes 10: 9).

Ik ben ervan overtuigd dat er veel mensen zijn die door de “Deur,” dat wil zeggen, ze zijn echt gered hebt ingevoerd, maar helaas niemand ooit ging zitten met hen en vertelde hen juist wat ze moeten doen nadat ze door zijn opgenomen in het “deur. ”

Getting gered is het meest belangrijk, maar wat je doet nadat je gered is erg belangrijk als goed. Naar aanleiding van zijn zeven dingen die je zeker moet doen nadat je gered bent:

1. gedoopt. Mattheüs 28:19: “Gaat dan henen, onderwijst al de volken, dezelve dopende in de Naam van de Vader en van de Zoon en van de Heilige Geest.” Het is erg belangrijk dat u de Heer te gehoorzamen en Hem volgen in Gelovigen ‘doop. Zelfs als je gedoopt werden op een ander moment in je leven, als je gewoon nu echt gered worden, moet je nog steeds opnieuw gedoopt worden, omdat je niet de eerste keer dat je gedoopt werden gered. U ziet, we niet laten dopen om gered te worden, in plaats van zich te laten dopen we omdat we gered zijn.

2. Doe mee met een goede kerk. Hebreeën 10:25: “niet verzuimen ons onze onderlinge bijeenkomst, zoals de wijze van sommige is; maar elkander aansporen, en dat des te meer, als gij de dag ziet naderen “Laten we eerlijk zijn, alles wat zegt de kerk op het is niet per se een kerk van de Heer Jezus Christus.. Want er zijn vele valse kerken en leraren in de wereld.

Hieronder zijn enkele kenmerken van een goede kerk:

A. De dominee preekt uit het Woord van God – de Bijbel, en hij streeft om te oefenen wat hij predikt.

B. De kerk staat aan de basis van het christelijk geloof. De basisprincipes van het christelijk geloof zijn:

  • De Bijbel is geïnspireerd door God
  • De godheid van Jezus Christus
  • De Blood Atonement voor de zonde door Jezus Christus
  • Redding door geloof in Jezus Christus
  • De op handen zijnde terugkeer van Jezus Christus

C. Een nadruk wordt gelegd op het bereiken van anderen met het evangelie van Jezus Christus.

D. De liefde van Jezus Christus wordt getoond.

Dit zijn slechts een paar kenmerken van een goede kerk. Bid en volg de leiding van de Heer.

3. Sta jezelf toe om te worden opgeleid. Mattheüs 28:20: “lerende hen onderhouden alles, wat Ik u geboden en zie, Ik ben met u al de dagen tot de voleinding der wereld. Amen. “Dit zal betekenen dat je zal moeten om jezelf te vernederen en te luisteren naar je voorganger en die hij aanwijst om u te helpen. U ziet, om een Christen is iets totaal nieuw voor je en er zijn veel belangrijke dingen die je zal moeten leren van anderen die zijn opgeleid en hebben de ervaring.

4. Bid dagelijks. Lukas 18: 1: “. En Hij sprak een gelijkenis tot hen, daartoe strekkende, dat men altijd bidden moet, en niet vertragen” U zult zien dat het gebed tot God zal één van je grootste bronnen van kracht, macht en zegen.

5. Lees je bijbel dagelijks. Romeinen 10:17: “Zo is dan het geloof uit het gehoor, en het gehoor door het Woord Gods.” Zoals ze zeggen, “Als je bidt, je praten met God. Wanneer u uw Bijbel, God spreekt tot je leest. “Wilt u een levendige, sterke, nuttige en succesvolle christelijk leven te leiden? Dan zult u wilt lezen en te mediteren op uw Bijbel dagelijks.

6. Getuige voor Christus dagelijks. Handelingen 1: 8: “Maar gij zult kracht ontvangen, wanneer de Heilige Geest over u komt, en gij zult Mijn getuigen tot mij zijn te Jeruzalem en in geheel Judea en Samaria en tot het uiterste der aarde . “Jezus Christus gebiedt ons om te getuigen voor Hem. Een van de grootste vreugde die je ooit zal hebben in dit leven is om het evangelie van Jezus Christus te delen met een andere persoon. Een grotere vreugde is om ze te zien komen om uw Redder als hun Redder kennen. Zo plant het zaad overal mee naar toe en laat God om je te gebruiken om “draai veel van de duisternis naar het licht.”

Gefeliciteerd met het invoeren door de “deur” van Eeuwig Leven door te geloven in onze Heer en Heiland Jezus Christus. Vertrouwend Jezus Christus, als uw persoonlijke Redder is het belangrijkste wat je ooit zal doen. Nu dat je gered bent, laten we leven voor Hem die voor ons gestorven is. God zegene u als u Hem te dienen.

7. Als u bereid bent om Jezus Christus te volgen als een van Zijn discipelen, bid met mij het volgende gebed zijn: Heilige Vader, bid ik in de naam van Jezus Christus, vergeef en reinig mij van alle zonde. Maak in mij een zuiver hart en een vaste geest. Please help me om de dingen die ik lees gewoon doen, en schenk mij uw genade om een christen die uw naam zal verheerlijken zijn. In de naam van Jezus Christus, bid ik. Amen.

Als u bovenstaande gebeden gebed en maakte de beslissing om Jezus Christus te volgen, laat het ons hier weten.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s